från undergroundnivå

svintrött imorse fast jag la mig halv tio igår = ovärt
"nybakat" bröd till frukost = värt
svinkallt ute+iskolan+hemma = ovärt
vg+/mvg- på svenskauppsatsen = värt
stanna kvar i skolan 3h för att plugga matte = ovärt
ingen som kunde matte i studieverkstaden = ovärt
köra i 60/70 hem pga halka = ovärt
få mat lagad av mamma = värt
kolla cougartown = värt

summan av kardemumman så var det alltså en ovärd dag men statistiken ovärt 5 mot värt 4.
ska gå och lägga mig nu, for real! 11 timmar sömn here i come!!! (VÄRT!!!)
önska mig lycka till för imorgon ska jag fightas med derivator och logaritmer.

wanna mess with me?


Kommentarer
Postat av: narre

stanna kvar i skolan 3h för att plugga matte = värt, bättre att komma in i lund än att spendera ännu ett år på distans.



köra i 60/70 hem pga halka = värt, bättre att leva än att ta onödiga risker genom att köra för fort på alldeles för dåligt väglag.



summan av kardemumman; 3-6 -> grymt värd dag!

2010-11-26 @ 02:22:34
Postat av: Josse

menade att det var ovärt för att ingen kunde hjälpa mig.. men okej då det var väl lite värt!

2010-11-26 @ 08:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0