cause I got time while he got freedom

helvetesnatt inatt.. gick för första gången och la mig vid 12 och kunde inte somna på länge, sen upp vid 3 och hämta amanda och emma, hemma vid fyra och la mig för andra gången med svårigheter att somna, vaknar sen IGEN vid 6 av att ett jävla larm har gått på precis utanför som tjöt högt och länge. man kan ju tro att det är en storstad man bor i.. blev lite smått irriterad där!

men nu är allt väl igen, efter en english breakfast så har jag precis smakat på årets pepparkaksdeg och den var lika god som alltid! ska ta en powernap nu och sedan bär det av mot familjen nöremark för bakning hela kvällen lång!

förövrigt, mina tjejkompisar, så satt jag och lina och gjorde filmen i ca 6 timmar igår. så det bäst för er att ni gillar den nu annars vill jag säga upp vår vänskap! brutalt men sant.. nästan..


Kommentarer
Postat av: Elin

Filmen var gryyymmm Josse! Superduktiga är ni! Hade never lyckats med det.. :D

2010-11-28 @ 15:22:06
URL: http://elinwessbo.blogg.se/
Postat av: Anna

den är KÄMPEBRA! och du är kämpebäst :)

2010-12-06 @ 18:44:33
Postat av: Elin

hahaha det var ju nu tändas tusen juleljus. gör comeback med den i morgon och tänker ta i från tårna för att inte brista på toppen denna gång. Haha, herregud minns ångesten efter det framträdandet i vegby... dog typ.

2010-12-09 @ 00:37:16
URL: http://elinrosenqvist.blogg.se/
Postat av: Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-15 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0