you are gone it makes me happy

drömde läskigt inatt också och ändå kollar jag dexter idag. jag som hatar mardrömmar..

det ligger jord på mitt golv kom jag på nu. hade helt glömt av det. en vas ramlade igår och jag glömde damsuga upp det, har inte orken till det nu heller egentligen.. det börjar inte komma maskar på 1 natt till va? det är inte så mycket så jag borde vara safe.

har fått ännu mer press från skolan idag också. denna gången är det svenskaläraren.. "om du gör talet får du säkert vg för du ligger på klart vg egentligen" okej men det är bara det att jag inte kan skriva tal, speciellt inte när det ska vara ett formellt och ett festtal med samma innehåll i princip. sen har jag engelska också. sen är skolan slut hoppas jag annars tänker jag kolla dexter tills jag inte vågar gå utanför dörren.

måste sova nu.. fast jag är hungri! får svälta till imorgon. godnatti


// josefin 67 bast

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad läskigt foto! Du ser ut lite som dobby hahaha

2010-05-27 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0