still waiting for this world to stop hating

det blev inte bara kolla film och äta godis igår. vi spelade spel, lekte gömma nyckel, charader och kurragömma, hon spelade piano och sjöng för mig och vi gosade med kattungar! blev även en film sen som hette katten med hatten. den var grymt rolig men hade varit roligare om sötungen inte sagt vad som skulle hända hela tiden, nu förstår jag hur du känner dig nari, flåt! jag tror det gick bra för mig iallafall för dom frågade om jag kunde tänka mig att ställa upp igen. ABSOLUT!

idag har jag inte gjort något intressant. lagade mat innan och det luktade som att det skulle vara jättegott men det smakade typ ingenting. så mer krydda nästa gång får vi lägga på minnet.

har lovat narre att börja kolla på dexter också, men det sätter jag i verket imorgon för nu måste jag nana! ska egentligen ha skrivit ett tal tills imorgon men det orkar jag inte tänka på.

http://www.marksallingmusic.com/images/hs/46100058.jpg
förövrigt tror jag att jag bytt frikort från joel kinnaman till mark, fast kanske är dåligt av mig då det faktiskt finns en chans att jag någon gång stöter på joel? får man byta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0