So tell me why we are talking when we dance so good?

YOOO! längesen igen. har fullt upp i mitt liv kan man säga men jag skulle ju hinna med att skriva här om jag bara orkade.

jag har iallfall varit i lund över valborg och det var najs som fan! fast att bo med 6 helt galna killar, den ena galnare än den andra, kan få en irriterad ibland. men jag gillar dom, det gör jag. finns nog inte många andra som kommer på att köpa 10 liter rapsolja och hälla över en av dom, eller att klättra upp på en byggställning mitt i natten och sno en svinlång förlängningsladd. man får en del skratt iallafall! valborgsdagen var grym med parken på förmiddagen och korridorsfest hos narre på eftermiddagen/kvällen. älskar looouund och längtar tills att jag förhoppningsvis kommer bo där om 1 år och 4 månader.

här får ni massa bilder, både mina egna och petters!







någon idiot förstörde min lapp som hängt på narres rum jättelänge! *LEDZEEEN*

borde egentligen plugga istället för att göra detta så jag får väl göra det.
JOCKE! GLÖM INTE MATA, LEKA, GE VATTEN OCH SÖVA KOSSAN!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Okej, jag har mer bilder om du uppdaterar mer!

2010-05-05 @ 06:49:01
URL: http://linahafner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0