like drip drop drip drop

gal1 kväll igår. var sjukt skoj mestadels men lite tråkigt som hände. men det gör det ju nästan alltid så det får man se bort ifrån! kom hem vid 4 och då var det ljust ute. dåååå snackar vi sommarkänslor. idag har jag knappt orkat göra någonting. så fort jag reste på mig kände jag mig full så jag låg still tills klockan 7 då jag, fanny, lina och edith åkte till borås och åt på oliven. gott som fan!

imorgon har mamma önskat stekt ris av mig i morsdags present. bara för att jag gör det så jävla gott! den som någongång har sagt att jag inte kan laga mat borde skämmas och säga förlåt (narre).

borde egentligen lägga mig nu men kanske kollar dexter först. kanske. får väl säga grattis till tyskland också.

justja! fick en fanbild inskickad av två läsare innan idag. dessa 2 killar vid namn joakim och jonatan följer min blogg slaviskt. dom är tvillingar. tack för bilden, jag blir rörd :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0