jag måste hitta henne, om hon finns

gissa hur många nuggets jag åt i skolan idag?
13
rätt!
var så mätt så jag trodde jag skulle spy (fast egentligen inte). sen tänkte jag ta bilen och kolla fotboll innan men mamma tvingade mig att cykla. där uppe kände jag att jag var värd körv och godis. tjock? jag ne!

har börjat kolla dexter. sa jag det igår? har sett 2 avsnitt nu iallfall och han är konstig och serien är läskig. behöver någon att hålla i hand ibland.

imorgon ska jag sola solarium 10 gånger för det är ingen som bryr sig om om jag får cancer längre tydligen.
godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG GÖR ;'(((((((((((((((((((((((((((( NOOOOOOOOOOT!

2010-05-11 @ 16:37:17
Postat av: Jenny

Men Josefin då! Nu är du bara dum faktiskt... Vi ses på lördag då :D

2010-05-12 @ 17:35:07
Postat av: Lina

Uppdatering sa jag juuuu!

PUSS

2010-05-14 @ 06:14:22
URL: http://linahafner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0