jag blev full och gick runt med stilett för din skull

igår morse vaknade jag och tänkte "är det värt att gå till skolan idag"
sedan tänkte jag "det är as god mat" = jag gick upp = mitt liv styrs kring mat. jag älskar mat!
skolan var värd att gå till på flera sätt då jag fick reda på att jag får mvg i historia!!! jag som hatar historia över allt annat.

idag är en dag då jag tänker "tänk om".. "tänk om jag valt samhäll/ekonomi redan från början, då hade jag tagit studenten nu OCH fått gå samhäll ekonomi" sen skiter jag i det tänk om:et!!! för jag har det framför mig och detta året kommer gå fort som fan (hoppas vi).

måste duscha och greja med massa rosor. kommer flänga runt som en dåre idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0