har du bedömt avståndet fel?

det åskar! och här sitter jag med datorn på så snart får jag väl en blixt i mig. åska är mysigt, speciellt när man ska sova.

snart åker jag till lund där jag ska vara med om min första lundakarneval. tror det kommer bli riktigt roligt faktiskt. annars så har jag legat och stekt i solen ett bra tag idag. var så himla varmt ett tag så man knappt kunde ligga kvar. tokigt att man blir på så löjligt bra humör av sånt här väder. att kunna gå barbent till skolan är fan guld värt!

min lilla voff ligger här och är livrädd, det gör ont i lillhjärtat mitt när han ligger och nästan skakar!
har ingenting att säga egentligen, detta är för haffe så jag får mer bilder! på tal om det så är det mindre än en månad kvar tills jag få se henne for real. sen kommer hon aldrig få åka iväg igen, inte så länge. HÖR DU DET?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0