fuck you, fuck you very very much

kommenterade i min älskade lina hafner från andra sidan jordens blogg att hon ska ha mer bilder, då sa hon att jag måste uppdatera mer så då får det bli så också!!

idag har det varit skola, gjorde min redvisning på historian och det gick okej ändå. sen var jag med anna hasth och vi chillade och sov och kolla film. go dag helt enkelt. tränade faktiskt också men jag tror att gud vill att jag ska bli fet för han låter mig aldrig träna.

jag måste ha mat innan jag svälter ihjeeeel. men först säger jag grattis till schur och stas igen, GRATTIS :D

sen skulle jag ju kunna säga vad jag fick på högskoleprovet också men jag skiter i det, vill inte skryta liksom..


det bara skriker intelligens om mig.
förövrigt har jag sagt till pappa att han måste betala för en näsförminskning till mig, det är ju han som gett mig den menar jag.

Kommentarer
Postat av: nastasja

SÖTJOSSE! Näsförminskning behövs inte! Jag fick 0,9 på mitt HP, haha. Vet knappt om det är bra eller dåligt :O

2010-05-05 @ 21:10:05
URL: http://nastasja.blogg.se/
Postat av: nastasja

tycker jag är en helt godkänd anledning! fördel med att vi har läst mer är att vi verkligen har en känsla för vadsom behövs och icke behövs till matten. men jag är sämst där ändå ;)

2010-05-05 @ 22:04:30
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0