allting har förändrats men du finns kvar

tja! har varit i lund. det var fint det även fall dansen inte blev av. men det var underbart väder och narre är underbar och hans vänner är snälla.

i torsdags när jag kom kollade vi hata göteborg och skrattade åt skånskan.
i fredags var vi på karnevalområdet under dagen och på kvällen var det spex som var skoj. efter det åkte vi hem och sov.
i lördags kollade vi först tåget, sen låg vi i solen på delphi en stund, sen förfestade vi hos narres klasskompis och gick sedan till karnevalen och kollade salem al fakir, han var grym faktiskt! jag som tröttnat på keep on walkin för längesedan. efter det träffade vi 2 av narres klasskompisar + respektiva och tog en buss hem till dom. på bussen var det en kille som ramlade och slog i huvudet rätt hårt men busschaffisen kollade pulsen så det var lungt! vid 4 var vi hemma i narres säng och somnade som stockar.
i söndags låg vi bara i sängen tills jag var tvungen att åka.

idag var det studentkamp i skolan och det var himla skoj faktiskt! jag vet vem som vann men det är en superhemlis tills på torsdag. HAH!

nu ska jag nog kolla ett dexteravsnitt, men jag vet inte om jag vågar för har börjat få mardrömmar ofta nu. dumma serie.

bild från elin johanssons face! finns en hel del album från idag redan så det är bara att kika.

Kommentarer
Postat av: maaahaaja

hahah otroligt fräsch kille!

2010-05-25 @ 17:01:49
Postat av: jag

viktigt att pulsen stämde!

2010-05-25 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0