vad kul att du tog upp det, nu blir jag så glad

tja, gör ni? själv sitter jag hemma hos narri, vi har precis tagit oss en dusch. vi är sambosar denna vecka, än så länge funkar det fint men det finns lite saker som kan förbättras innan vi tar steget och blir riktiga sambosar.

imorgon fyller världens bästa andrea 18, i övermorgon är det lov, på lördag är det fest. ljuvligt liv kan man tycka, men icke! har nämligen 1 prov och 2 helvetesinlämningar/redovisningar och 1 lite mindre inlämning tills veckan efter lovet.

nu ska jag få mannen i lägenheten att hitta på något skoj med kvinnan i lägenheten. eller så är jag bara en ljuvlig flickvän och säger att han får kolla fotboll.

imorgon ska jag äta det som bilden visar. det ska bli så jääääävla gött!


File:Cadbury eggs white.jpg

Kommentarer
Postat av: djustd

tänkte bara önska dig en god natt! kram :)

2010-04-01 @ 00:22:20
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0