och när du kommer för att hålla om mig,

så vill jag att du aldrig ska släppa taget, att älskas utav dig har blivit min största svaghet.

har haft en toppenhelg som jag kommer att komma ihåg resten av mitt liv, mest för att jag har världens finaste pojkvän. i fredags när jag kom hem från stan gick jag upp till mitt rum som var helt kolsvart, tände lampan i taket och blev livrädd för där låg någon i min säng! sen såg jag att det var Narre, trodde nästan jag såg i syne först så fick gå fram och pussa på honom så jag kunde veta på riktigt och det var det minsann! han är nog bäst på överraksningar den pojken. inte nog med det så fick jag en jättefin thomas sabo berlock också, kan det bli bättre?

igår vaknade jag på ett glatt humör! gjorde frukost på sängen till narie och låg och kramades lite. sen for jag och anna till borås och köpte present till edith. åt sushi också och det gör jag inte igen kan jag säga! spyr nästan bara jag tänker på det. på kvällen var ediths 18års fest och det var riktigt lyckat. hur roligt som helst!

nu ska jag nog sova litegrann, fick vakna 9 idag och kliva upp och åka hem!

bäst i universum, lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0