och vi tar en liten risk

viiiill....sooo....va.....a.aa..a.a..aaaaaaaa.................. snart så, ska bara se tyra och bellas show och plugga lite mer först. kanske blir lite tonfisk på det. fyfan va gött det vore med någon onyttigt nu men ikke! har kommit ner till det jag nästan vill väga så jag håller mig i skinnet.

imorgon ska jag träffa feffes man för första gången. det ska bli spännande. feffe sade det att om jag färgar hennes hår får jag hänga med dom till borås och ta en öl (om jag kör) så det verkar ju vara en win win situation? naaaaaat. men jag gör väl för att vara rar. rar betyder rolig på norska, men rolig är jag ju också. fråga bara andrea!

förresten så krashade peace&loves hemsida igår när dom släppte jay-z, så det kanske är dags att boka snart. kanske, kanske inte? ryser vid tanken på om det blir lika varmt som förra gången med lika bra personer.


Kommentarer
Postat av: Ida

dags!

2010-03-12 @ 10:23:31
URL: http://idaklo.blogg.se/
Postat av: elin&elin

neeej, det går ju inte för oss. det måste bli nån annan festival, haha

2010-03-12 @ 17:17:37
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0