min sång går till honom som gjort allting väl

kul att typ 80% av mina kommentarer är RK som låtsas vara någon random som kommenterar, synd att jag har ip-nummret annars så hade jag ju kunnat tro att det faktiskt är kissie eller någon frida karlsson som faktiskt kommenterar min blogg, naaat.

idag:
08.50 vakna
10.09 åka hem
10.47 kika 90210
12.50 äta mat
13.00 sova
13.41 vakna av narresamtal
13.43 sova igen
15.31(!) vakna
15.40 kolla 90210

och aa sen är det inte mycket mer med det. har ätit kvällsmat också men blev jobbigt att skriva så. ni behöver inte ta klockslagen på för stort allvar för endel vet jag inte exakt. vad vi kan ta på allvar är att jag inte gjort klart svenskan och att den ligger i bilen och som om jag skulle hämta den nu? not gonna happen! ska duscha eller nana. lär ju inte kunna nana nu och duscha lär jag inte orka, dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0