I'm only gonna break your heart

slutade 12 idag istället för 4, ganska okej! fast måste ändå göra geografi hela dagen och även naturkunskap om jag hinner. ska ju få mvg på allt i världen nu så gäller att plugga hela dagarna långa! har sovmorgon till 11 imorgon med. också GANSKA OKEJ! speciellt när jag har bil denna vecka.

igårkväll skypeade jag med narre i två timmar typ, det var goos. han stoppade upp sin mic i näsan, jag har bildbevis men tror inte jag får visa för då kommer han aldrig skypea med mig mer.. för jag får aldrig printa utan att han vet.. tråki.

ska powernapa nu hade jag tänkt, inte i två timmar som det råkade bli igår utan mer i en halvtimma. sen kör jag igång med geografi och sydkorea och allt det där. efter lite mat också, det blir feiiint.


jag vill vara såhär glad, det är jag inte nu.. bara trött!

Kommentarer
Postat av: nastasja

men du är alltid lika söt josefin!

2010-03-02 @ 18:44:37
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0