if you're happy and you know it

att ta på sig skinnjackan var nog det bästa på länge! sen att köpa ett par svinsnygga gladiatorsandaler och en magtshirt gör att jag bara vill sätta på mig det och shorts och låtsas att det faktiskt är sommar på riktigt. men snart är den här hoppas vi. det är ju snart april för sjutton!
köpte även jeans hohohooho. lager 157 borde byta sina speglar i omklädningsrummen för man ser as bred ut där, först ville jag inte köpa jeansen bara för det men sen kollade jag i en annan spegel och då gick det bättre.

ska börja göra mig iordning för kvällen nu. det blir ännu en fest utan dricka men det ska bli skoj ändå! dessutom kommer det att kännas kanon imorgon. nästa helg blir det kanske dubbelt upp däremot, det beror på anna och någon annan. nu måste jag doooschaaa.


just nu känns livet såhär, solen skiner på mig och jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa gladiatorsandalerna!

2010-03-13 @ 18:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0