I wanna hurt you just to hear you screaming my name

första gången jag tog bussen till skolan in ages, det sög. ska åka buss imorgon också, det suger mer! men har sovmorgon så det ska kanske gå ändå. just nu ligger jag i sängen min och väntar på att mannen min ska höra av sig. får väl kolla några satc avsnitt så tiden går. har varit och tränat bort 350 kalorier enligt löpbandet. enligt mig 1000. var hos en kiropraktor vid namn Kastern idag ocskå, han ska tydligen bota min gluten. jahoppp?

och just det, fick 1 litet skitfel ifrån mvg på naturkunskapsprovet, men ligger på stabilt mvg ändå så om jag får minst vg på inlämningen så ska det gå bra. men fan va jag hatar när lärare sätter press. kommer få ett skit g på inlämningen bara för det.
i naturkunskap a var det likadant minns jag så väl. aldo sa "josefin om du får mvg på sista arbetet så får du mvg i slutbetyg" jag sa såhär "narre, hjeeelp" narre sa såhär "självklart min älskade allt för dig" (inte riktigt) men sen satt han med det där arbetet i några timmar och hela historien slutar med att jag fick mvg i NK A.  men denna gången ska jag nog klara mig själv.. har ju blivit så mycket smartare på senare dar.

jag gillar lina

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gillar kortet!

2010-03-23 @ 17:16:46
URL: http://ewessbo.blogg.se/
Postat av: linn

liten som jag är har jag ju moppe, och efter nya regler så ska vi kunna lika mycket som er som tar körkort så just därför :)

2010-03-24 @ 17:19:37
URL: http://linneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0