how we swore we'd never change

om 1 vecka och 1 eller 2 dagar kommer min bf hem i 3 veckor, det gör mig glad nästan hela tiden!

ja, så vad händer annars då? jag har blivit besatt av sex and the city tar mig igenom varenda avsnitt med glädje, jag pluggar fast inte lika mycket som vanligt denna veckan, jag tränar, jag äter, jag sover och jag umgås.

imorgon ska jag umgås med en söt lina, på lördag ska jag på ediths 18års fest. tror helgen kommer gå fort och likaså veckan som kommer.

just det ja, blev lurad på tradera också. det är nog höjdpunkten på veckan! 1170 kr i sjön.

igår hade jag inget att göra så gjorde en bild på hur det kommer se ut på Ios. det var inte enkelt ska jag tala om! så jävla duktig.

next up: nudelwook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0