guess I'm on my way

har varit duktig och lagat riktig mat för en gångs skull. narre har sagt att han bara blir sambo med mig och jag kan laga mat så jag måste börja förbereda mig och bli en mästerkock! gjorde kycklingwok med nudlar med en thaisoja i, SVEJNGOTT.

snart är det desperata hemmafruar och jag sitter förberedd och väntar. en sak som suger idag är att oth inte kommit ut *BUHUUU* jag som tänkt att kolla på det ikväll för jag inte behöver gå och lägga mig astidigt. vi får väl hitta på något annat åt flickstackarn.

annars så är jag KLAAAAAAAR med geografin och det känns så jävla skönt så att jag bara vill dansa runt i en ring runt en lägereld eller något.

förresten har jag redan bestämt 2 utlandsresor i år!
14e augusti Ios med brudarna
6e oktober turiket med madre, padre, amanda, amandas madre och amandas padre.

ska även till frankrike har jag tänkt men vi får se hur det går med den saken.
kolla bara! en söt liten voff som skakar av sig vattnet i frankrike.. frankrike är fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0