and when I come home, they’ll be damn proud of me

produktiv dag, minst sagt! skola från 8.00 till 15.10 där jag under dagen fick reda på företagsekonomiprovet (mvg WOHO), sen begav jag, amanda, fanny och lina ner till torgstallet där vi satte oss för att plugga och äta. fick sällskap av andrea och emma senare. satt där till halv sju och hade det roligt!

nu håller jag på att förklara allt om DNA för jocke! sen ska jag lära mig alla faser i meios och mitos. önska mig lycka till för jag vet inte ens vad som hör till könscell och vanlig cell. nu tänker ni "det vet inte jag heller", men ni har inte prov i detta imorgon så det spelar fan ingen roll. men det är intressant ska ni veta, det är det!

http://www.human-academy.com/images/naturvetenskap/mitos.gif
om jag inte är helt ute och cyklar så är det här mitos! delning av KROPPSCELLER, kom ihåg det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0