känner det är nånting på gång

kanske är på tiden att jag bloggar lite? har sommarlov nu ju så borde ju hinna ta mig ett inlägg! ska snart gå ut med voff och sen äta och sen packa och bege mig mot kallbadhuset där jag och några guurls ska träffas och fixa oss och så för ikväll! sen blir det fest!

voffen har fått en fästing men jag vågar inte ta bort den.... det är ett prob.
måste berätta att pappa köpt en skruttbil till mig och feffe! den heter nisse och jag gillarn faktiskt ganska mycket. även fall den har en ful antänn, antenn? stavning?

har ett par hundögon på mig så måste dra.

älskling!!!!!! mammas dator har damp så går inte vrida, så ni får vrida huvudet!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så söt! :)

2010-06-15 @ 15:17:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0