in New York!


jag är trött och min näsa slutar aldrig snora, därav röda bollen på bilden! det är så min näsa känns! andra bilden lite mer nöjd med tillvaron. eller as nöjd för jag ligger i min I ♥ NY t-shirt som jag fick av Lina Hafner igår. Ni vet den lina som kom hem från USA efter 10 månader. min lina!

igår hängde jag med hennes föräldrar och hämtade henne på flygplatsen. blev helt tåris när jag såg henne och bara sprang och kramade henne som på film! alltså i slow motion.
sen åkte vi hem till henne där resten av tjejerna gömt sig i ett skjul med ballonger och banderoll. dom flög ut när vi kom och hoppade på henne!

på kvällen sa vi att vi skulle på restaurang och sätte på henne en ögonbindel. sen körde jag och amanda runt med henne ett bra tag innan vi kom till vega där vi hyrt puben. fast hon fattade typ att vi varpå vega :(:( där åt vi iallafall mat och körde massa lekar!

nu väntar jag på att damen ska vakna så vi kan planera dagen. ikväll ska jag få lina full! VÄLKOMMEN HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0