You think I'd leave your side baby?

Är fan sämst på att blogga. Har typ 1000 saker att skriva om, nyår, när vi va och åt i borås, när jag, Robin och Anton var ute och gick på sjön (det har dock inte hänt än men det sker idag klockan 1), när jag var och hälsade på på ett lan, när jag fick jelly beans direktskickat från USA av hafner, när jag kollade på minuten cup, när jag köpte en present till Narre som jag själv vill ha.. typ det. Fast kan ju inte skriva om presenten innan han fyller år för han är minsann en trogen följare av jossera.blogg.se! Han tror dessutom att han ska få en nyckelring hah! Som om att jag, presentfixaren Josefin Johansson, skulle köpa en nyckelring! Världens skämt typ. Nu ska jag förbereda mig för den kalla promenaden genom att ta fram varma kläder. Talk to you lateroo som rikauteliggare brukar säga.


Med bilden vill jag bara visa hur otroligt stenhård jag kan se ut.

Kommentarer
Postat av: narre

fast nu vet jag ju

2010-01-12 @ 23:03:35
URL: http://tjenarre.soclog.se/p/
Postat av: Trees

haha, stoneface ;)

2010-01-13 @ 00:30:47
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0