Wake up in the morning feeling like P Diddy.

nu ni, nu har jag bundit mig till onyx för 1 år! ingen återvändo nu inte. fast aldrig mer att jag går på spinning, min rumpa pallar inte trycket. ska faktiskt träna 2 gånger imorgon, kanoners!

annars idag har jag vaknat vid 10.15, tänkte att jag inte orkade äta frukost så väntade på maten och får mat som jag aldrig tyckt om i hela mitt liv.. lyckat! har även skypeat med narre i 46 minuter, men pratade väl knappt 20 då han under den tiden spelade dota samtidigt och fick två besök, men det gör ingenting för jag är snäll som vanligt.

gårkvällen var både rolig och tråkig, rolig först och tråkig sen.. hamnade i säng vid 1-tiden redan. så som bilden visar kan man säga att jag såg ut igår fast det gjorde jag inte, tog ner håret för tänkte att det aldrig sitter på plats ändå!

Kommentarer
Postat av: narre

söt!!!!!!!!!!

2010-01-25 @ 00:55:57
URL: http://tjenarre.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0