som ögon när barnen är små

Annat som hänt som är värt att nämna är när jag, Amanda, Emma, Anna och Lina åkte till Borås och åt på babbel! Det var supermysigt och vi åt hur god mat som helst och ännu godare efterrätt som såg ut såhär:


Har varit och kladdat lite och förstört den fina bilden. Det var iallafall mjölkchockladpannacotta! Ät det om ni ska äta där.

Efter babbel körde vi hem Emma till vegby, sen åkte vi mot ulricehamn och tjejerna skrämde livet ut mig när Lina skrek EN ÄLG och alla började skrika som fan. Fick hjärtat i halsgropen typ. Vi åkte och lämnade Anna hemma hos henne och sen kollade jag, Amanda och Lina film hos Lina och spelade vem vill bli miljonär. Hade två kvar till 3miljonersfrågan. Där åkte vi ut och det var mitt fel hehhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0