seize the day

Godkväll på er, er som säkert har annat för er en fredagkväll än vad jag har. Jag själv ska vara hemma ikväll och tråka och lukta på Narres tröja. Men jag är sjuk plus att jag inte blev bjuden på min egna pojkväns födelsedagsfest! Det är typ som med Povelgrejen men han tänker inte så långt ibland min pojk :) Så när jag inte har så otroligt mycket att göra ikväll kan jag ju försöka blogga ikapp typ. Ska bara leta upp min adapter och sen kommer la ett långt jävla inlägg från typ nyår tills nu. Eller ska jag dela upp det tro? Om det är någon där ute som läser kan ni ju få bestämma genom att lägga en kommentar. LITAR PÅ JUST DIG!


Kommentarer
Postat av: Denice

Dela upp, fler inlägg - mer njutning ;)

2010-01-15 @ 19:38:30
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0