missing you

har typ börjat skriva inlägg här 10 ggr idag, suddat lika fort för har inget att säga, fast nu har jag lite att säga.

har fastnat framför paradise nu, jag som inte ville bli en paradise-nörd! behöver lägga mig vid denna tiden för att fungera normalt på dagarna. fast det gör jag nog inte ändå, fungerar normalt..

har pratat med hafner en stund på msn, nu är det bara hälften kvar tills jag får hem min bästa och jag längtar så! är så stolt över att hon klarar detta så bra :) PUSS PÅ DIG
Här är vi förföljda av en äcklig kille och visar hur äcklig han är!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA du kunde inte hitta en värre bild eller?

2010-01-19 @ 05:31:30
URL: http://linahafner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0