kom och dansa med mig du är allt jag vill ha

jag är för trött för mänskligheten just nu, ändå ska jag iväg och träna snart hurtig som jag är.

gårkvällen var rolig och jobbig. ganska skoj att se fulla vuxna människor. det var dessutom en genialisk människa som kom på att vi skulle ställa fram en dricksburk och tack vare det så är jag, amanda och emma 360 kr rikare! var alltså. säger som jag sa på facebook "med tanke på dricksen så är man nog en jävligt bra bartender ändå"
kanske något att satsa på.
vid halv 3 tiden började vi tröttna men de vuxna drack glatt på och jag kände hur benen bara blev tyngre och tyngre. fick somna vid 4 tiden och då drömde jag att jag stod i den där jävla baren så man kan säga att jag jobbat hela natten!

nu orkar jag inte babbla på.. ska försöka få på mig träningskläderna men det kan ta lång tid!
om ni vill kan ni läsa på narres blogg, jag har nämligen gästbloggat där då han är allt för lat för att blogga själv!
herrå

skulle behöva ca 65kg kärlek just nu men det får väl vänta 12 dagar..

Kommentarer
Postat av: e.j

65?? haha mesi kille :)

2010-02-01 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0