kom hjärtans fröjd

Har egentligen tänkt att skriva massa om nyår och sånt men har varit för lat. Men det är ju tanken som räknas! Nu hinner jag inte heller för jag ska till Borås med Narre. Vi ska fixa hans bil (eller inte vi men vi ska lämna in den) och så ska vi äta på Oliven, så jävla gott! Ikväll ska jag nog till Amanda Lindskog och planera fall vi ska utomlands med alla tjejer i sommar. Skriver en dag när jag får tid och orkar lägga in korten också. Nu måste jag hoppa in i duschen. PUSS


Så här söta var iallafall vi på nyår.

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: Haha, oj ^^

jo ja märkte det när ja kom in och skulle svara på kommentarer ^^va en hel del där :P

2010-01-04 @ 14:09:48
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0