It's a good thing tears never show in the pouring rain

sitter här i min säng när helt plötsligt en boll kommer flygandes, efter det kommer en sudden skuttandes och efter det kommer en pappa krypandes på alla fyra.. ganska komisk syn vill jag säga!

igår vad en ganska ledsam dag då jag var på begravning för en som borde ha levt minst 30 år till.. vila i frid Anette!

på kvällen var jag med amanda och lina, vi åt kinamat, var på snabba cash och bakade tårta. as najs tårta också. ni ska få se bild på den, fast inte nu för jag orkar inte hämta adaptern.

ikväll blir det lite party, hoppas på att det blir ett chilldillkrök med lite spel och sånt. orkar inte RÖJRÖJ idag :)


jag saknar morten, den sneela ponyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0