in fact you're boring

hade en minst sagt vidrig dröm inatt, vaknade och blev glad för att det var en dröm och glad för att jag var utvilad! annars har jag kommit på vad jag vill ha som projektarbete, kanske. vill inte säga här för det är min idé ingen annans bara min inte din!

hungrig som en häst är jag, ska nog kekaaaa nåt nyttigt. har slutat äta godis.. igen.. imorgon börjar träningen även fall jag inte är 100% frisk, orkar inte vänta! SKA BLI FIT NU! vägde mig nyss och vägde 1 kg mindre än förra gången jag kollade vilket var innan jul, fast det där kan ju gå upp och ner som en berg och dalbana.

kanske ska åka och klippa negge när han ber så snällt?

Negolas Dront säger:
KOM  O KLPP MIG DÅÅÅ!?!?!?!

villkor, jag får mat?

fast som ni ser på bilden så behöver han ju klippas, kanske ska vara generös och dela med mig av mina talanger.
och ja, snodde bilden från narre också, han lär få dånvimpen om jag inte säger det för det har han fått en gång :)

åh nu gör pappa onyttig mat till mig.. misslyckat! hejdå

Kommentarer
Postat av: core

Klipp han för fan, skit i dina andra kunder som frågat 15 ggr snitt p timme.

2010-01-19 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0