I loved you first, I loved you first

störande moment
1. mamma frågar om hon kan ha ett par byxor ikväll, jag säger naaaa det är mer vardag, hon går iväg och kommer tillbaka och säger "men jag tyckte det var rätt snyggt" fråga inte då lilla mami
2. man vill sova ut och voff skäller klockan 10 på morgonen och ingen säger till honom.
3. drömma att man är med Narre och blir omfamnad, vakna och vara ensam och övergiven.
4. spela fotboll och inte ens springa så mycket, men dagen efter kan man knappt gå.
5. februari ska bli kallare än vad januari har varit.
6. jag har frusit nåt så förbannat hela veckan, skolan är vad man skulle kunna kalla nordpolen!
7. störande moment är så många fler men jag är för lat för att skriva!

men lika glad är jag för det men gladast är nog räven!

inatt ställde jag klockan på 5 bara för att få somna om igen, hur skönt som helst! igår spelade jag fotboll, vegby VS ulricehamn och vegby vann ofc. i förrgår fyllde pappa 50 och ikväll har han 50års fest. jag, amanda och emma ska vara bartenders. nu ska jag ta en powernap så man orkar hålla igång till kvällen!


skulle behöva lite chocklad á la narre nu för jag fryser ihjeeeeeel! snyggt ögonbryn va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0