I keep my eyes wide open all the time.

Inget av det jag skrev imorse blev av. Borås tar vi en annan dag och pratar om utomlands gör vi också en annan dag! Nu är jag hos Narre och vi sitter här och är sociala med varsin dator i knät. Snart kommer nog Axel och  Negge och kollar Oceans twelve med oss hihi. Synd bara att jag lämnade godiset i bilen för jag trodde att vi skulle kolla hos någon annan. Imorgon ska jag iallafall äntligen se Avatar och det blir 3d bio som jag aldrig varit på. Nu ska vi fixa Itunes på min dator om jag får bestämma. Tjaoooo.


Kommentarer
Postat av: Sebbe

tycker du att chinos passar bättre på tjejer än på killar? =)

kramar!

2010-01-05 @ 15:28:02
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0