hung up on your wall for the world to se

Här kommer ett inlägg med lite bilder från det senaste bara, allt i en röra!

En dag gjorde jag snöänglar med Maja på isen.

Drog Maja hela vägen uppför icabacken, så jävla starkt!


Här är klockan jag fick av Armaghan, tror inte bilden jag la upp funkade! Inte världens bästa bild här heller men alltid något.


Och här är Jelly Beansen jag fick av käre Hafner!


En fin fläta i Axelfraxels hår. Han lurade mig att han kuggade uppkörningen för 3e gången och jag tyckte synd om honom på riktigt.


Jag åt en blå godis.


Lekte lite medans Narre skrapade rutor.


Lina och jag med pez-tänder. Söta?


Sådär! Nu har ni något att vila ögonen på i några minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0