Happy new year!

Trodde inte att jag skulle få någon kommentar en kväll som denna, men Denice gjorde mig glad från andra sidan jorden så det tackar vi för! Hon tyckte att jag skulle dela upp det så det gör jag och börjar med nyår!

På dagen gjorde jag inget speciellt vad jag kommer ihåg, började göra mig iordning vid 5 (stor skillnad från förra året då vi började redan 10 på morgonen). Sen körde jag Amanda och Emma till stan och åkte hem och fick håret fixat av kära moster!

Jag och Narre började med att vara hemma hos mig där min familj + 5 familjer till var (dock utan barn typ). Vi åt trerätters. AS god mat som traditionerligt lagades av alla pappor. Var mysigt att komma tillbaka till det för ett år!



Förrätt, varmrätt och efterrätt.

Efter maten gick vi mot vega dit Narre bestämt att vi ska gå. Där var det inte as kul och inte as mycket folk så vi bestämde oss att åka till Gällstad där 90tjejerna hade ordnat fest. Det var superkul där, Narre fick vara med sina kompisar (fattar inte varför han inte valde att åka till gällstad från början) och jag fick min nyårskyss av min prins :) Vi åkte hem vid 3 och på vägen från bilen till mitt hus skulle Narre skoja och pötta i mig i snön, det slutade med att det var Narre som låg på backen och slog i rumpan! Vissa straffar gud direkt hih.




Bild på Narres outfit som han var så stolt över :) Byxorna är finare i verkligheter för här såg dom lite.. hittar inte ordet så skit samma. Men han var superfin!

Ett bra nyår blev det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0