Happy birthday to you!

Och idag, den 20 januari 2010 måste jag tillägna ett inlägg till han som fyller 20 år idag. En kille jag tycker så grymt mycket om! Även fall han är väldigt dum ibland så finns det ingen annan jag hellre vill ha som min pojkvän. För han får mig att skratta 9 och ½ gång av 10. Jag hoppas att han har en rolig kväll med sina vänner även fall jag inte fick vara med, så snäll är jag!


Här är presenten jag gav honom. En kaptenslänk där jag på insidan av brickan graverat in 07-07-01 J&N. Superfint tycker jag och det tyckte han också. Gav han även en ny korthållare då hans gamla var minst sagt utsliten. Han blev nog nöjd tror jag eller vad säger du Nariboy?


Love you long time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0