doesn't mean anything.

dagen idag blev inte bättre, fick reda på i skolan att jag skulle ha prov imorgon (kan ingenting). har fått mig ett gott skratt iallafall när människor inte bryr sig fast dom bryr sig som fan.

en annan grej som kan vara jobbig är när svartsjukan kryper sig fram, då får man tänka om. min boii är värd mycket bättre än att jag går runt och är svartsjuk på honom, det skulle vara sjukt taskigt av mig att inte lita på honom när han säger att han älskar mig, eller hur? oerhört respektlöst, tänk  på hur ledsna ni skulle bli om eran pojk/flickvän skulle gå runt och tro att ni skulle göra något mot honom/henne. jag hade blivit less! man får tänka se det från bådas håll. ska inte predika om det nu men känns som att det är många som är ganska svartsjuka av sig. säger bara ett ord, TILLIT! läs det fram och baklänges om ni vill.

just det, har gymmat med mina personliga tränare Robin och Mattias idag också.. det var visst oerhört viktigt att skriva!

nu blir det plugga lite och sen sova! får hoppas att ingen kommer och busar med vårat hus inatt för pappa fyller 50år gammal imorgon och folk brukar göra det då tydligen.


(bild från lelove, mycket söt sida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0