är du vältränad och stark som fan?

hallihallå! är hemkommen från Hasth nästan nyss, eller för en halvtimma sen kanske? kanske mer. där var vi iallafall några tjejer och planerade utomlandsresa i sommar och jävlar vad taggad jag är! vill åka på stört. men ni ska höra vilket kackel det är när typ 10 tjejer ska prata samtidigt, går ju inte höra vad man tänker typ. men vi kom fram till antingen ios eller zakynthos tror jag. ska ner till resia imorgon och tala med några som kan lite.

annars har jag tränat idag också, på onyx med Annis. har redan träningsvärk men jag överlever nog. kändes bra som fan iallfall. nu måste jag gå och hjälpa min hund ner för trappen innan han börjar yla, han är så jävla feg så han inte vågar gå ner för en trappa själv!



ääääh JAG DRAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0