when you get what you want but not what you need

hallihallå. sitter ensam och övergiven i narres lilla rum och har inget att göra. han är i skolan och jag har ingen aning om när han kommer tillbaka. funderade på att städa men det var för stökigt och det är inte jag som stökat ner så jag orkar inte vara en bra flickvän idag.

gårdagen blev inte riktigt som tänkt men den var bra ändå för jag var med narre. det blev inget snögubbebyggande då det inte var kramsnö, maten blev inte som den skulle och inte heller efterrätten. vi kollade inte heller på filmen vi skulle se men det ska vi göra idag!

imorgon åker jag hem och jag ser inte fram emot det överhuvudtaget, men man får tänka att det faktiskt inte är så roligt att vara här när narre måste vara i skolan hela dagarna, då är jag mycket hellre med mina kära vänner hemma i uschlehamn faktiiiiiskt!

ska nog göra mig frukost nu om jag vågar mig ut till köket, är typ bara nyinflyttade här nu men får väl koppla på min charm om jag nu har någon.

jävla babbelinlägg, så går det när man har tråkigt. finns inte ens något att ladda ner tror jag inte, ska kolla på saken! kanske byta om och göra mig fräsch också? kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0