allting verkar lättare då

tappade min mobil igår, eller så snodde någon den.. utan min mobil känner jag mig bar, naken, rädd, exposed! nejd riktigt så illa är det inte, narre säger att livet går vidare och då är det väl så skulle jag tro. annars så var kvällen rolig.

idag har jag inte gjort någonting, inte ens tränat! har legat och kollat massa 2½ men och druckit cööla! ska sova snart så blir det fortare måndag och då blir det fortare fredag och det gillar vi! tanken slog mig hur jag ska vakna imorgon, använder alltid mobilen ju.. får sno mamis! det gör jag nog imorgon på dagen också, busig som jag är.

goodnight fellows!

OKEJ, vart i hela världen är bildknappen? får man inte lägga in bilder längreeee? ha? tråkigt. får la ta en från face så länge då.

tänkte såhär, "jag tar den 200ade bilden på mig på facebook" så är det denna, jag ska föreställa den gula saken. smickrande.

Kommentarer
Postat av: narre

thats riiiiight

2010-02-07 @ 23:42:26
URL: http://tjenarre.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0