du känner mig allt för väl

jag hatar tradera.. hade budat 1500 och budgivningen tog slut 18.43, då bjuder en jävel 1501 kr 18.42 precis när den tar slut så han får min kära mobil som JAG skulle ha!! ofta man får bjuda över 1 kr bara. fy sjutton.

i helgen har jag varit med lina och varit på fest, nykter. det kändes bra idag då jag till och med orkade träna. nu väntar jag på att min älskade pojk ska skypea och trösta mig och det gjorde han precis i den sekunden jag skrev detta så nu ska jag prata!

och nu har jag pratat en timma så nu kan jag ju skriva färdigt det här. ska gå ner och kolla på blåsningen för mamma ville ha selle tydligen. imorgon väntas hell igen och jag har 1 prov och 1 inlämning of d00m denna vecka.. funderar på att gå i ide till den 27e. hörs.


ge mig honom och jag är glad i en vecka framöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0