men du finns inte där

snart mat och snart helg! GÖTTTT. sitter och har webdesign nu och läraren kan vara drygast i världen, men det är okej för då får man tid till att bloggiza och faceizaa. har typ ingen mer lektion idag, har historia sen och då ska vi prata om att jävla skit tingsholm är störda i huvudet typ, att vi i samhäll har 2 st 100p kurser att välja på och det är 2 mediaämnen, så det ska vi protestera mot! sen ska vi åka och kolla UF-mässa och det kan bli skoj!

annars så är det finfint tror jag, förutom att narre behöver lite mer hoffmaestro på sin spotify-lista of doom, då skulle den vara fulländad på dessa lektioner. ska försöka fjäska mig till det.

nu dog amanda precis när hon kom till bossen, tror ni hon jobbar med det vi ska eller spelar supermario? den som gissar rätt får en fet länk för jag har ju rätt så många läsare. kreativa lektioner!

nu ska jag snart få reda på mitt betyg på hemsidan vi gjort. hejdaaa


Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du med till Niklas på lördaaag?:)

2010-02-25 @ 19:00:03
URL: http://idaklo.blogg.se/
Postat av: ELONJ

jag tror hon spelar mario :)

YEEEES.

jag vill ha en länk till min apu-blogg :)

2010-02-28 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0