just you and me

då var tisdagen kommen och det är dags för mig att åka hem. borde egentligen packa iordning lite men istället ligger jag här i narres säng och trotsar världen en stund.. tåget går 17.28 så det är faktiskt långt kvar, men det spelar ingen roll för jag är ensam ändå. hade varit gött att skaffa en vän här i lund som inte pluggar hela dagarna så man hade haft något att göra! får skriva en kontaktannons och sätta upp haha.

är egentligen vråålhungrig men orkar inte göra mig anständig nog för att ta mig ut till köket och kanske möta andras ögon. ska ta tag i det snart också.

den tiden som kommer nu kommer bli den längsta tiden jag och narre varit ifrån varandra, över en månad. fy sjutton. ska gå och tycka synd om mig själv nu för det får man i såna här lägen. folk som klagar på att dom ska vara utan sin pojk/flickvän i EN HEEL VECKA kan dra åt pipsvängen :) men jag och narre är utan tvekan bra på detta så every little thing is gonna be alright som bob marley sa.

imorgon hoppas jag på jönköpings badhus så fixa det nu RK90! nu drar jag. hejdå

ps. LINA HAFNER, jag drömde att du kommit hem inatt. MAKE MY DREAM COME TRUE!


Kommentarer
Postat av: amanda

coolt, de drömde jag med för nån dag sen

2010-02-16 @ 20:51:54
Postat av: Lina

Haha, Im coming! Saknar diiiiiiiig!

2010-02-17 @ 08:00:49
URL: http://linahafner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0