jag vill ha dig på ett syndigt sätt

helg om 2 timmar men jag står inte ut längre. har webdesign och min lärare hjälper en typ 1 gång i timmen. håller på att göra en hemsida och min blir grym! har en lektion till efter denna och jag vet inte hur det ska gå.

ikväll ska jag spela fotboll igen med grabbar. efter det har jag preliminärbokat narre för film/myskväll över skype (låter wierdo), men jag tippar på att han kommer hitta på något annat så vi får se vad som händer.

får väl säga grattis till käre Emil Laposa också då han fyller 18 år idag. vi gav honom 18st tuggumipaket och så åt vi på kina. kom in där och såg att det fanns yakitori i buffén, det händer aldrig! LUCKYDAY


såhär ser framsidan på min hemsida ut! fast detta är i en annan upplösning än vad det ska vara så det ser finare ut egentligen, tänk på det!

nu ska jag göra klart nyheter och kontakt och sen är jag finally ready!
vill bara säga att narre är en glädjedödare. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0