I said I'm sorry, but what for?

skolan tär på mig, nåt så förbannat mycket också! men snart är det fredag. fast det ska bli snöstorm så med min otur ställs väl tågen in eller nåt, fast det ber jag till gud att dom inte gör för jag behöver kärlek i några dagar!

nu ska jag plugga samhäll och sova. sen är det skola, träna, plugga, sova, skola, träna, hjälpa anna, sova, FREDAG!
har föresten fått ett nytt simkort så kan härmed ta emot sms och samtal igen!

annars vill jag klaga på alla som klagar på nya facebook.. att det ska vara samma visa varje gång! folk klagar och skapar grupper som "vi som vill ha tillbaka gamla facebook omedelbart" tills dom vant sig, efter ett tag byter facebook om igen och det blir samma visa. det är ju inte precis så att facebook gör det sämre så deal with it från början istället töntar!!

med det sagt så får ni sova så gott.


Kommentarer
Postat av: elin

Haha! snyggt :D

2010-02-10 @ 20:06:47
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fin blogg :)

2010-02-11 @ 18:28:32
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0