I get so weak in my knees.

tanken slog mig innan när jag lyssnade på hoffmaestro på hur bra allt var på peace and love! hur lycklig jag var när jag och narre satt och kollade på emil jensen, när jag hoppade till hoffmaestro, rockade till volbeat och stod och diggade till kleerup.. fan, att musik kan göra en så glad ändå! sick maeeen.

hoffmaestro kommer till borås 7 maj och jag ska dit med mannen på bilden förhoppningsvis, ska dra med mig andrea också!


precis innan en av de bästa stunderna in my life!


kolla bara va sjuuukt mycket folk det var, ryser man inte? jo det gör man.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag dåå:(

2010-02-12 @ 09:40:05
URL: http://idaklo.blogg.se/
Postat av: amanda

och jag? :(

2010-02-14 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0