hur man kan förändra, är det någon som vet?

hujeda mig vilken dag! varit i jönköpings badhus och där hoppade jag från 10an för första gången i mitt liv. hör ni det? jag var så jävla rädd men en sjuåring hoppade före mig så ville inte vara chicken. fast folk skrattade åt mig för jag skrek, men man får skrika om man hoppar från 10 meter för robin skrek nästan när han hoppade från 3 HAHA.

ikväll har jag kollat film i timmele, en overklig film där massa dör. sen så har folk berättat äckliga grejer och på vägen hem har jag nästan varit på zoo. ska faktiskt berätta resan, mest för att jag ska komma ihåg det senare i livet eller nåt.

jag kör upp på amanda lindskogs gata där hon bor där en hare glatt skuttar på vägen, när vi lämnat henne åker jag, emma och amanda hjerten hem mot vegby. på 3 rosors väg ser vi "någon" som går där på vägen, jag trodde det var en full gubbe med vingliga långa ben tills amanda skriker "AAAHH NEJ" jag blir livrädd och tänkte typ det är säkert en skadad blodig man, men det var bara en älg så amandas skrik var inte befogat. när vi är i vegby säger jag till amanda "jag ser alltid massa djur när jag åker med dig" precis i den sekunden hoppar en hare framför bilen, jag trodde det var en älg och illbromsade och började typ gråta. när vi körde hem emma såg vi ytterligare en hare.

nu ligger jag här i min säng och ska sova, kommer drömma om blodiga älgar som dödar mig eller nåt. godnatt på er.


älgarna får passa sig för mig, jag ser ju trots allt livsfarlig ut här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0