you got to show me love

idag har jag idrottat två gånger, båda gångerna har jag skrattat! första var på idrotten i skolan där vi hade gyttjerugby. leran gick upp till midjan och luktade bajs men det var en jävligt rolig upplevelse. speciellt när robin typ dök ner med ansiktet före hahah. jaa jesus!
andra var på onyx där vi körde afrodans. jäklar vad vi skakade och trummade och kastade spjut! var väldigt rolig träning iallafall så ska lätt fortsätta på det.. leeett assåååå.

annars så har jag gått igenom inte ens hälften av alla filmer från ios och kollat vad jag ska ha med i den stora filmen. kommer ta ååååår att göra den men jag ska snabba på! det är typ 80 småfilmer..

skulle också vilja säga att det är oillgött med hål i 4h varje onsdag. fast det är nog bra för mig så jag kan räkna matte då.. men vem vill räkna matte hela sitt liv? narre typ heh.. den narre som tycker att det är roligt att festa med mig, kolla bara bilden!

nu blir det sova sova sova

Kommentarer
Postat av: narre

hade jag bara haft en keyboard hade jag blivit keyboard care cat

2010-09-01 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0