the club can't even handle me right now

godkväll friends! här ligger jag så still som jag bara kan, försöker att inte röra en fena för mycket! anledning? min laddare till datorn har börjat reta mig genom att bara fungera i ett visst läge.. så jävla irri!

idag vaknade jag av klockan 06.10.. kände mig för dålig för att gå till skolan så låg kvar och försökte somna men det var lönlöst för allt hostande! gick upp och åkte till skolan ändå. ovärt då vi hade dag för ettorna så vi satt stilla på samma ställe i 3h och väntade medans dom sprang runt och gjorde poängjakt..

skoj med dagen: jönköping där jag köpte skor (någon förvånad?), en kofta och även en jeansskjorta. fint som snus! fast jag hatar snus av 2 anledningar
1. på min födelsedag spydde jag nästan av det
2. på ios började huvudet snurra utav helvete efter bara några sekunder av det inne, vilket senare ledde till anledning 1 fast utan nästan.

någon som fattar? heheh

nu börjar min favvo rolf på tv! hejdå'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0